Η νέα ευρηματική καμπάνια στα social media για τον ελληνικό τουρισμό

Τι σχέση μπορεί να έχουν ένας δράκος, μία πόρτα με θέα το Αιγαίο, και το Κάστρο των Ιπποτών στη Ρόδο;
Η απάντηση είναι:  “Game of Islands”!

Πρόκειται για μια νέα καμπάνια στα social media, η οποία έχει ως βασικό της στόχο να προωθήσει τον ελληνικό τουρισμό στο εξωτερικό με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο από όσους έχουμε συνηθίσει. Βασίζεται στη λογική πως κάθε ένα από τα αμέτρητα ελληνικά νησιά έχει τη δική του χαρακτηριστική ομορφιά, αλλά και τα δικά του ξεχωριστά πολιτισμικά στοιχεία.

Μέσα λοιπόν από τις φωτογραφίες, αλλά και τις ευρηματικές περιγραφές, όποιος λαμβάνει μέρος στο “Game of Islands” ανακαλύπτει όλες τις ιδιαιτερότητες που κάνουν τα ελληνικά νησιά τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό.

Τα νησιά χωρίζονται στους εξής οίκους, ενώ ο κάθε ένας από αυτούς έχει και το δικό του οικόσημο: House of Cyclades, House of Heptanese, House of North Aegean, House of Dodecanese, House of Sporades και Crete’s Landing. Χαρακτηριστικά, το… “Crete’s Landing” απεικονίζεται με το Μινώταυρο, ενώ ο “House of Cyclades” έχει ως σήμα του ένα μικρό λευκό σπιτάκι.

Καταγάλανα νερά, αρχαιολογικοί χώροι γεμάτοι ιστορία, αλλά και γεύσεις από όλες τις άκρες του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού πελάγους, αποτελούν ένα μικρό preview για ταξιδιώτες από κάθε γωνιά του πλανήτη που επιθυμούν να μάθουν τι εστί ελληνικό καλοκαίρι και τους φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στο να κλείσουν εισιτήριο για ένα ελληνικό νησί.

 

o-game-of-islands-570-3 o-game-of-islands-570 o-game-of-islands-570-1 o-game-of-islands-570-2